Spring til indhold
Hjem » Artikler » MARKEDSFØRING PÅ DE NYESTE DIGITALE PLATFORME

MARKEDSFØRING PÅ DE NYESTE DIGITALE PLATFORME

Primært for udviklere, Digital Design, Informationsvidenskab og Medievidenskab.

Dato: 01.05.12
Tid: 09:00 – 10:30
Sted: Creuna, Vester Allé 4, 8000 Aarhus C

Om brug af mobil, tablets og andre kanaler til at skabe tættere kundedialog
Mange marketingansvarlige er klar til at hoppe på app-bølgen og indsamle permissions via SMS. Men hvordan vil dit website klare sig, når der i 2013 er flere internetbrugere på mobile platforme end på den traditionelle computer?
Hør hvordan du opbygger en kanal-strategi, der kombinerer de individuelle kvaliteter ved apps, sms, barcodes og mail – og binder dem sammen i et strategisk roadmap med websitet i hjertet af den digitale kommunikation.

v/Simon Kibsgård, Mobile Concept Manager

Se også:

Headstart – Sociale Medietrends i 2012: Creuna from Shareplay on Vimeo.